خبرها و دیدگاهها در مسیر سرنگونی فاشیسم دینی

دندان قروچه نوكر خامنه اي به منوچهر هزارخاني، چرا؟

 دندان قروچه نوكر خامنه اي به منوچهر هزارخاني، چرا؟

مأمور نفوذي رژيم #ايرج_اسقاطي (مصداقي) براي تداوم حضورش در بين ايرانيان خارج كشور پيوسته ژست مي‌گيرد تا ثابت كند مأمور رژيم نيست. خودش را فعال سياسي و نويسنده هم نام داده است.
البته هر مأمور سياسي-امنيتي، يك فعال سياسي براي رژيم، و هر پاسدار شاغل در مطبوعات، نويسنده هم هست.
هر سرباز و هر افسر يا تك تيرانداز ماهر و زبده يي را در هر ارتشي مي توان يافت. ولي سرانجام پرسش اين است كه هركس در كدام جبهه است و به سوي چه كسي و كساني شليك مي كند؟
مصداقي به تازگي در باره اجلاس اخير شوراي ملي مقاومت ايران، نسبت به سخنان دكتر منوچهر هزارخاني به دروغهاي رذيلانه يي پرداخته و ازجمله آرزو كرده است كه كاش هزارخاني در زير سايه خميني و خامنه اي مي‌ماند ولي به خارج كشور نمي‌آمد و به اين ائتلاف سياسي نمي پيوست.
ويدئوي زير در شكل و محتوايش به روشني گوياست كه مصداقي نوكر خامنه‌اي است و همين رژيم را بر هر تحول ديگري ترجيح مي‌دهد.

گو اين كه بارها در تلويزيون وابسته به اطلاعات رژيم (ميهن تي.وي) گفته است با صداي بلند مي گويم كه اين رژيم سرنگون نمي شود. حال آن كه خود سران و كارگزاران رژيم از ترس سرنگوني روز و شب ندارند
مصداقي فرومايه پيش از همين حرفها در نكوهش منوچهر هزارخاني گفته است: او طي يك دهه پاياني رژيم شاه 7تا 10كتاب منتشر كرده و اصلا نويسنده نيست. اما در طول چهل سال بعد در خارج كشور تنها 3كتاب منتشر كرده و به همين دليل اصلا خشكيده است!!
وقتي معيارها را پاسدار سردبيرها و نفوذي هاي فرومايه ارسالي به خارج كشور تعيين كنند، جز اين هم انتظاري نيست. اما حقيقت چيست؟
كارنامه منوچهر هزارخاني نسبت به هر روشنفكر و نويسنده و مترجم ديگر ايراني، درخشانترين است. زيرا او در تمام اين مدت در يك مبارزه فعال حضور داشته كه ديگر روشنفكران مخالف رژيم به رغم هر نقطه قوتي، اين ويژگي را نداشته اند. بنگريد:
- از سال1357 تا 1360 در كنار شكرالله پاكنژاد فعالترين و پابرجاترين اعضاي مؤسس جبهه دموكراتيك ملي و بر دوش كشنده بار اصلي فعاليتهايي جمعي بود كه در همان اولين سال حكومت خميني ممنوعه و منحله اعلام شد.
- بعد از خروج از كشور در ايتاليا نماينده شوراي ملي مقاومت و از فعالان افشاي سياستها و جنايتهاي رژيم بود.
از آغاز(سال60تاكنون به مدت 40سال) در شمار اعضاي برجسته شوراي ملي مقاومت ايران و همه تصميم گيري ها و بيانيه هاي سالانه آن نقش مؤثر داشته است.
- هيچ نويسنده و روشنفكر ايراني از چنين سابقه و پايداري او برخوردار نيست.
تازه اگر منطق فرومايگان نفوذي رژيم را هم ملاك بگيريم و درباره نجات مردم و كشوري كه توسط اربابان مصداقي اشغال شده سخن بگوييم، كارنامه ادبي هزارخاني با كارنامه سياسي او پيوند خورده است:
از سال 1363 به بعد، 80شماره ماهنامه شورا را مديريت و سردبيري كرده و سرسخن‌هاي اين ماهنامه به قلم شيوا و تواناي اوست.
- حدود 4سال سردبيري هفته نامه ايران زمين (از بهار73 تا بهار76) يك بخش ديگر از كارنامه سياسي و ادبي اوست.
بيش از اين در دهها شماره نشريه هفتگي مجاهد مقاله نوشته است.
-دهها سخنراني در جمع ايرانيان در مراسم و سفرهايش به كشورهاي اروپايي نمونه ديگري از فعاليت‌هاي اوست.
گناه هزارخاني از نظر اين مزدور و نوكر فرومايه خامنه اي آيا جز اين است كه در ميان اين همه نويسنده و مترجم و روشنفكر ديگر (كه البته بسياري از آنها كارهاي پرارجي مي كنند) از چنين كاراكتر يگانه و بي‌مانند برخوردار شده است؟
(جز چند سال اخير من در خارج كشور نبوده ام، بنابراين از چند دوستي كه در شما استادان دانشگاهها در منچستر و اسكاتلند و چند ايالت آمريكا هستند خواستم تعدادي از فعاليتهاي ادبي هزارخاني را برايم مستند كنند كه نمونه هاي بالا را در اختيارم قرار دادند و تقريبا همه منابع و آمارها همخواني داشتند و مستند به كتابخانه هاي بزرگ دانشگاهي بودند)
آمار و تعداد كتاب هاي «چندين و چندجلدي» همان قدر كه سرشت سفلگان مداح قاسم سليماني را مستند مي‌كنند، مي‌توانند به دزدان و نفوذي‌هاي پليدي مثل #اسقاطي هم اعتبار ببخشند.
اما هرگز نمي توانند از هزارخاني و همگنانش سلب اعتبار كنند.
واي از اين دنياي وارونه!
در يك حساب توييتري عوامل رژيم نوشته بودند،ماشاءالله شمس الواعظين روزنامه نگاري است كه يك نسل روزنامه نگار براي ايران تربيت كرده!!
البته او روزنامه نگاري است كه موقع اشغال روزنامه كيهان از پنجره به داخل ساختمان روزنامه پريده و از چماقداراني بود كه وارد شدند و پشت ميزها نشستند و دبيران روزنامه كيهان را به زندان فرستادند تا در را براي آخوند محمد خاتمي باز كنند كه با حكم شرعي خميني، اشغال يك روزنامه را تكميل كند.
با پوزش از دوستان محترم اين صفحه نسبت به لحن رذيلانه اين نوكر خامنه اي كليپ زير حاوي اين بخش از حرفهاي #ايرج_اسقاطي است.
راستي سخن هادي خرسندي كه چنين موجوداتي بايد از ... خامنه اي خوردن را زودتر شروع كنند، چون مبادا تمام شود و به آنها نرسد، يك حقيقت عيني نيست؟
احمد مجد
اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نوشته‌های پر بیننده

حمله گارد ضدشورش به کارگران آذرآب اراک با باتوم و گاز اشک‌آور

حمله گارد ضدشورش به کارگران آذرآب اراک با باتوم و گاز اشک‌آور
دوازدهمین روز تجمع و اعتراض کارگران آذرآب اراک به خشونت کشیده شد. بدنبال تجمع و اعتراض کارگران آذرآب اراک در روز یکشنبه ۲۸ مهرماه ۹۸ ماموران نیروی انتظامی به همراه نیروهای ضدشورش از ساعت ۳ بعدازظهر امروز یکشنبه28مهرماه به کارگرانی که تجمع کرده بودند حمله ور شدند.
آنها برای پراکنده کردن کارگران با شلیک گاز اشک آور به کارگران حمله کردند.
گارد ضد شورش با باتوم شماری از کارگران را مجروح و مصدوم کردند. نیروهای امنیتی شیشه‌های ساختمان کارخانه و خودروهایی که در محل کارخانه پارک شده بود، را نیز خرد کردند.
این کارگران صبح امروز یکشنبه در دوازدهمین روز اعتراضات خود ریل راه‌آهن شمال به جنوب را مسدود کردند. خواسته کارگران خلع ید از سهامداران فعلی آذرآب و لغو خصوصی‌سازی این کارخانه می‌باشد.
پیش از این نیز روز یکشنبه ۱۴ مهرماه کارگران آذرآب و هپکو جاده ورودی اراک را مسدود کردند. آنها در اعتراض به نحوه واگذاری و فروش این شرکت، دست به تجمع زده و اقدام به بستن میدان ورودی شهر در کیلومتر ۱۲ جاده اراک – تهران کردند.
روز دوشنبه ۱۵ مهرماه نیز کارگران کارخانه آذرآب در اراک در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوقه شان و تعیین تکلیف نشدن سهامدار، دست به تجمع زدند.
تجمع کارگران با حمله گارد ضدشورش همراه با شلیک گاز اشک آور مواجه شد.
نیروهای گارد ضدشورش به پارکینگ کارخانه آذرآب نفوذ کرده و از ورود پرسنل به شرکت جلوگیری کردند.

دیگر صفحات

دنبال کننده ها