خبرها و دیدگاهها در مسیر سرنگونی فاشیسم دینی

جان زندانی سیاسی #مجید_اسدی در خطر است


مجید اسدی ، زندانی سیاسی در یک تماس تلفنی کوتاه که هفته پیش با خانواده خود داشته، گفته است که فشارها جهت گرفتن اعترافات اجباری در بند ۲۴۰ زندان اوین همچنان ادامه دارد.


این زندانی سیاسی از زمان انتقالش به بازداشتگاه #وزارت_اطلاعات در اعتصاب غذا به سر می‌برد و از دسترسی به داروهای خود محروم شده است.

خانواده آقای اسدی از این امر و تداوم بلاتکلیفی، نداشتن ملاقات و برقراری تماس‌ با خانواده در حضور بازجو ابراز نگرانی کرده‌‌اند.

مجید اسدی همراه با دو زندانی سیاسی دیگر، محمد بنازاده امیرخیزی و پیام شکیبا نزدیک بیش از ۴۰روز است که برای بازجویی از بابت پرونده جدیدی که برای آنها گشوده شده از زندان گوهردشت کرج به بند ۲۰۹ زندان اوین و مدتی بعد به سلول انفرادی منتقل شده‌اند.

اتهام جدید این سه زندانی سیاسی که در تاریخ ۳۰ تیرماه در دادسرای اوین به آنها ابلاغ شده، فعالیت تبلیغی علیه نظام ذکر شده است.

یک منبع نزدیک به خانواد مجید اسدی مي‌گويد: «طی هفته گذشته مجید اسدی در تماسی با خانواده خود گفته بود که برای اقرارهای اجباری تحت فشار قرار دارد. این مساله با توجه به اینکه تمامی تماس‌های وی در حضور بازجو است نشان از شدت فشارهاست. او تاکنون از ملاقات محروم بوده است».

این منبع در ادامه گفته: «تداوم بازجویی آقای اسدی، محمد بنازاده امیرخیزی و پیام شکیبا در حالی است که حتی اتهامات دقیق و مصداق اتهامات این افراد مشخص نیست. همچنین مجید اسدی در اعتصاب غذا است و به داروهایش هم دسترسی ندارد و همین امر نگرانی خانواده از بابت سلامتی وی را بیشتر کرده است».

اعتصاب مجیـد اسدی که از زخم معده، زخم اثنی عشر، کیست کبدی و بیماری روماتیسم رنج می‌برد، وضعیت وی را در نقطه خطرناکی قرار داده است.

وضعیت سلامتی مجیـد اسدی که از مدتی قبل به کرونا هم مبتلا و با کاهش وزن شدید مواجه شد، باعث نگرانی خانواده وی شده است.

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نوشته‌های پر بیننده

حمله گارد ضدشورش به کارگران آذرآب اراک با باتوم و گاز اشک‌آور

حمله گارد ضدشورش به کارگران آذرآب اراک با باتوم و گاز اشک‌آور
دوازدهمین روز تجمع و اعتراض کارگران آذرآب اراک به خشونت کشیده شد. بدنبال تجمع و اعتراض کارگران آذرآب اراک در روز یکشنبه ۲۸ مهرماه ۹۸ ماموران نیروی انتظامی به همراه نیروهای ضدشورش از ساعت ۳ بعدازظهر امروز یکشنبه28مهرماه به کارگرانی که تجمع کرده بودند حمله ور شدند.
آنها برای پراکنده کردن کارگران با شلیک گاز اشک آور به کارگران حمله کردند.
گارد ضد شورش با باتوم شماری از کارگران را مجروح و مصدوم کردند. نیروهای امنیتی شیشه‌های ساختمان کارخانه و خودروهایی که در محل کارخانه پارک شده بود، را نیز خرد کردند.
این کارگران صبح امروز یکشنبه در دوازدهمین روز اعتراضات خود ریل راه‌آهن شمال به جنوب را مسدود کردند. خواسته کارگران خلع ید از سهامداران فعلی آذرآب و لغو خصوصی‌سازی این کارخانه می‌باشد.
پیش از این نیز روز یکشنبه ۱۴ مهرماه کارگران آذرآب و هپکو جاده ورودی اراک را مسدود کردند. آنها در اعتراض به نحوه واگذاری و فروش این شرکت، دست به تجمع زده و اقدام به بستن میدان ورودی شهر در کیلومتر ۱۲ جاده اراک – تهران کردند.
روز دوشنبه ۱۵ مهرماه نیز کارگران کارخانه آذرآب در اراک در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوقه شان و تعیین تکلیف نشدن سهامدار، دست به تجمع زدند.
تجمع کارگران با حمله گارد ضدشورش همراه با شلیک گاز اشک آور مواجه شد.
نیروهای گارد ضدشورش به پارکینگ کارخانه آذرآب نفوذ کرده و از ورود پرسنل به شرکت جلوگیری کردند.

دیگر صفحات

دنبال کننده ها